برگزاری جشن روز پرستار در بیمارستان کسری

نویسنده:
روابط عمومی
تاریخ انتشار:
04 نوامبر 2025
دیدگاه ها:
04

گرامیداشت روز پرستار، در بیمارستان کسری

 

به مناسبت میلاد فرخنده حضرت زینب کبری (س) و گرامیداشت روز پرستار، مراسمی باشکوه در بیمارستان کسری برگزار شد.

این مراسم با حضور مدیرعامل بیمارستان، رئیس هیئت مدیره، مترون، جمعی از پزشکان و کارکنان بیمارستان و همچنین شهردار منطقه ۵ تهران و رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری برگزار گردید.

در این آیین، ضمن قدردانی از زحمات پرستاران پرتلاش، از جمعی از پرستاران نمونه بیمارستان نیز با اهدا لوح سپاس و هدایا تجلیل به‌عمل آمد.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره در سخنان خود با تبریک این روز خجسته، از تلاش‌های شبانه‌روزی کادر پرستاری در ارتقای کیفیت خدمات درمانی و انسانی بیمارستان تقدیر کردند.

در پایان مراسم، با اجرای برنامه‌های شاد و پذیرایی از میهمانان، در سالن کنفرانس بیمارستان، روز پرستار در فضایی صمیمی و پرنشاط گرامی داشته شد.

 

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





مطالب مرتبط

شاخص

گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در بیمارستان کسری

سسسسس

گرامیداشت روز آزمایشگاه در بیمارستان کسری

گرامیداشت روز مهندس و تقدیر از مهندسان بیمارستان کسری

15

برگزاری کنگره سالانه انجمن شانه و آرنج ایران در بیمارستان کسری

01

برگزاری مراسم یادبود زنده یاد دکتر سید علی میرمظفری در بیمارستان کسری

02

تشییع پیکر جناب آقای دکتر سید علی میرمظفری از بیمارستان کسری